lunes, 2 de enero de 2017

MARTIN GARRIX COL·LABORA AMB DUA LIPA EN NOVA CANÇÓ

Pel que sembla, Martin Garrix té altre èxit en camí. L'estiu passat, el jove productor i DJ llançà "In The NAme Of Love" en col·laboració amb Bebe Rexha, el tema aconseguí encapçalar el chart de "Billboard Dance Club Songs". En cerca d'altre èxit, Martin uní forces amb l'emergent estrella Pop Dua Lipa.

Els dos artistes estan a punt per a llançar els seus àlbums debuts a principis del pròxim any, per ho que és difícil dir on acabarà aquesta cançó.

martin-garrix-dua-lipa-1483371999.jpg (620×413)

No hay comentarios.:

Publicar un comentario